دانلودآهنگ"منتظرت بودم"داریوش رفیعی
کوردپلاس نوستالژی مطالب جالب و متنوع نوستالژی کلیپ دانلود تفریحی عاشقانه آموزشی کوردی سرگرمی علمی
دانلودآهنگ"منتظرت بودم"داریوش رفیعی
دو شنبه 3 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 474 | نویسنده : Amir Kalhur | ( نظرات )

شب به گلستان تنها، منتظرت بودم
باده ناکامی در، هجر تو پیمودم
منتظرت بودم، منتظرت بودم

آن شب جان‌فرسا من، بی تو نیاسودم
وه که شدم پیر از غم، آن شب و فرسودم
منتظرت بودم، منتظرت بودم

بودم همه شب دیده به ره تا به سحرگاه
ناگه چو پری خنده‌زنان، آمدی از راه
غم‌ها به سر آمد
زنگ غم دوران، از دل بزدودم
منتظرت بودم، منتظرت بودم

پیش گل‌ها، شاد و شیدا
می‌خرامیدت قامت موزونت
فتنه دوران، دیده تو
از دل و جان، من شده مفتونت

در آن عشق و جنون، مفتون تو بودم
اکنون از دل من، بشنو تو سرودم
منتظرت بودم، منتظرت بودم

اطلاعات
نام آهنگ: شب انتظار
نام آلبوم: زهره
خواننده: داریوش رفیعی (1337 - 1306 ه.ش)
آهنگساز: مجید وفادار
شاعر: محمود صناعی
سال آفرینش: 1334
فرمت و کیفیت: (
MP3 (64 kbps
مدت آهنگ: 3:45 دقیقه
حجم فایل: 1.62 مگابایت
پسورد فایل فشرده: 
www.didarweb.ir
دانلود فایل



منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

ازوب مارضایت دارید؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 172
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 173
بازدید ماه : 1771
بازدید کل : 86580
تعداد مطالب : 588
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 588
:: کل نظرات : 44

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 28

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 172
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 173
:: بازدید ماه : 1771
:: بازدید سال : 6266
:: بازدید کلی : 86580