کوردپلاس نوستالژی مطالب جالب و متنوع نوستالژی کلیپ دانلود تفریحی عاشقانه آموزشی کوردی سرگرمی علمی
آخرین اخبار مربوط به ترور نافرجام دکترفلاحت پیشه
ساعت | بازدید : 978 | نویسنده : Amir Kalhur | ( نظرات )

خبرهای تازه تر ، همیشه پایینتر صفحه

 

خبرگزاری فارس:

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به ترور نافرجام حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد و دالاهو در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این اتفاق در مسیر منتهی به ریجاب رخ داده است و در این حادثه فرماندار و فلاحت‌پیشه زخمی شده و راننده خودرو و رئیس دامپزشکی دالاهو جان باختند.

این منبع آگاه با اشاره به اینکه چهار نفر در این حادثه مشاهده شده‌اند که پس از اقدام به تیراندازی خودروی خویش را به آتش کشیده‌اند، گفت: شرایط جغرافیایی این منطقه طوری است که به عنوان منطقه آلوده محسوب می‌شود...!!

این در حالیست که نماینده اسلام آباد ودالاهو صریحا اعلام داشت که منطقه کاملا امن میباشد_کوردپلاس (گفتگوی دکترفلاحت پیشه بااخبار17:30کرمانشاه)

وی با احتمال دست داشتن گرو‌هک‌های تروریستی در این حادثه گفت: تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی برای شناسایی هر چه‌سریع‌تر عاملان این حادثه ادامه دارد.

این افراد با شلیک رگبار گلوله به دو خودروی حامل مسؤولان محلی، دو نفر را به هادت رسانده و سه نفر دیگر را مجروح کردند.

تروریست‌ها با به آتش‌ کشیدن خودروی خویش از محل متواری شده و تحت تعقیب نیروهای مردمی قرار گرفتند.

در ذیل تصاویری از خودروی حامل حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد و دالاهو در مجلس شورای اسلامی و چندی از مسؤولان محلی استان کرمانشاه منتشر شده است که مشاهده می‌کنید:

 

 

 

پلاس+ :نماینده مردم اسلام‌آبادغرب در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح جزئیات سوءقصد به وی و مدیران همراه وی گفت: پس از برگزاری نشست شورای اداری شهرستان دالاهو، عازم ریجاب بودیم که در کمین تروریستی گرفتار شدیم و دو تن از دوستانمان شهید شدند. 
 
حشمت الله فلاحت پیشه اظهار داشت: چنین حوادثی هرگز در گذشته رخ نداده و احتمال دارد که این حادثه از بیرون از مرزها سازماندهی شده باشد. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس افزود: پس از برگزاری نشست شورای اداری شهرستان دالاهو، عازم ریجاب بودیم که در کمین تروریستی گرفتار شدیم و دو تن از دوستانمان شهید شدند. راننده و رئیس دامپزشکی منطقه در این حادثه جان باختند و فرماندار و مدیرکل شیلات استان نیز به شدت آسیب دیدند. فلاحت پیشه خاطرنشان کرد: ما هرگز مسلح به منطقه نمی‌رویم و هرگز چنین مواردی در منطقه نداشتیم. بسیاری از مردم نیز در این ساعات تماس گرفته‌اند و جویای احوال ما و همکارانمان شده‌اند که امیدواریم نیروهای امنیتی خیلی زود عاملان این حمله را شناسایی کنند.
 
 
ویدیو از کوردپلاس در آپارات
 
 
 
                            *********************************************************
 
 
 
*** علاالدین بروجردی:عوامل ترور نماینده اسلام‌آباد غرب تحت تعقیب سپاه هستند
 
 
به گزارش فرهنگ نیوز، علاء‌الدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به پیشنهاد دولت در لایحه اصلاح بودجه مبنی بر حذف اعتبار 5 هزار میلیارد تومانی دفاعی از بودجه سال 95، گفت: این موضوع بسیار مهم در .....
بر اساس این گزارش، بروجردی در پی سوءقصد به خودروی حامل نماینده و فرماندار اسلام‌آباد غرب و دالاهو در گفت‌وگوی دیگری ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی گفت: طی تماسی که با آقای فلاحت پیشه داشتم متوجه شدیم خوشبختانه حال عمومی ایشان مساعد بوده و جراحت سطحی دارند اما متأسفانه دو تن از سرنشینان این خودرو (راننده و حجت الله نیک عزم یکی از مسئولان دامپزشکی منطقه) به شهادت رسیدند و فرماندار دالاهو نیز که زخمی شده بود هم اکنون تحت درمان است.
 
*ترور فلاحت پیشه با برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفت
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه طبق اطلاعات به دست رسیده، شخص آقای فلاحت پیشه یکی از اهداف تروریست‌ها بوده که البته جان سالم به در برده است، عنوان کرد: ظاهرا تروریست ها خودروی نماینده اسلام آبادغرب را تحت نظر داشته و آن را مورد هدف قرار داده اند اما بعد از اینکه متوجه شدند آقای فلاحت پیشه در خودروی دیگری است آن را نیز مورد اصابت رگبار مسلسل های خود قرار دادند.
 
وی افزود: بنده از طرف کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خدمت خانواده بازماندگان شهدای این حادثه تروریستی تسلیت عرض کرده و امیدوارم با اقدام سریع نیروهای امنیتی به خصوص مسئولان وزارت کشور که مسئولیت امنیت کشور را برعهده دارند، عوامل جنایتکار این فاجعه دستگیر و به سزای عمل خود برسند.
 
*عوامل ترور نماینده اسلام‌آباد غرب تحت تعقیب سپاه هستند
بروجردی در ادامه با اشاره به فعال شدن مجدد عوامل ضدانقلاب برون مرزی در داخل کشور، گفت: اخیرا نیروهای ضد انقلاب درگیری هایی نیز با نیروهای سپاه داشته اند که به نظر می رسد حادثه ترور نماینده مجلس نیز کار عوامل گروهک های ضدانقلاب خارجی است که به داخل نفوذ کرده و این ترور حساب شده را انجام داده اند.
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه عوامل تروریستی هم اکنون از سوی نیروهای سپاه پاسداران تحت تعقیب هستند، خاطرنشان کرد: امنیت در نقاط مرزی بالاست اما تحرکات اخیر گروهک های ضدانقلاب که تعداد قابل توجهی از آنها از سوی نیروهای سپاه به درک واصل شده اند، پدیده جدیدی است که باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد و از وجود تروریست ها پاک شود.
 
منبع:خانه ملت  
 
 نقل خبر از:فرهنگ نیوز   لینک خبر
 
 
 
  *************************************************************************
 
تازه ترین خبرها 
 
 
به گزارش خبرگزاری باشگاه خبرنگاران:
چهار تروریست روز گذشته خودروی حامل مسئولان استانی کرمانشاه را به رگبار بستند. پس از این سوءقصد، فرماندار دالاهو و مدیر شیلات استان کرمانشاه زخمی شدند و فرماندار نیز به شهادت رسید اما به فلاحت‌پیشه نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی آسیبی نرسید.
 
جدیدترین فیلم مربوط به حادثه:
 
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

ازوب مارضایت دارید؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 248
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 249
بازدید ماه : 1847
بازدید کل : 86656
تعداد مطالب : 588
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 588
:: کل نظرات : 44

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 28

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 248
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 249
:: بازدید ماه : 1847
:: بازدید سال : 6342
:: بازدید کلی : 86656