1-2-3
کوردپلاس نوستالژی مطالب جالب و متنوع نوستالژی کلیپ دانلود تفریحی عاشقانه آموزشی کوردی سرگرمی علمی
1-2-3
چهار شنبه 20 اسفند 1393 ساعت | بازدید : 486 | نویسنده : Amir Kalhur | ( نظرات )

یک. یه دوستی داشتم
دو. دوستش می داشتم
سه. سپاسگذارم
چهار. چاره ندارم
پنج. پنجره افتاد
شش. شیشه شکسته
هفت. هفت ساله دختر
هشت. هشت ساله پسر
نه. نوکر بنده
ده. بشقاب پرنده
یازده. قر می ریزه
دوازده. ریزه میزه
سیزده. سوفورم من!! :|
چهارده. چاکرم من!
پانزده. پولدارم من!
شونزده. شوفرم من!
هفده. هجده. نوزده بیست. کسی خونه نیست...
رفتم دم مغازه
دیدم خانوم درازه
گفتم خانوم درازه
تو رو به امام اولی
منو نبر کلانتری
با ماشین مش ممدلی
ماشین مش ممدلی
نه بوق داره نه صندلی
صندلیاش فنر داره
نشستن روش خطر داره



منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

ازوب مارضایت دارید؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 255
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 256
بازدید ماه : 1854
بازدید کل : 86663
تعداد مطالب : 588
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 588
:: کل نظرات : 44

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 28

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 255
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 256
:: بازدید ماه : 1854
:: بازدید سال : 6349
:: بازدید کلی : 86663