ایران به فینال رفت/ ایران ۷ - ۱ آذربایجان
کوردپلاس نوستالژی مطالب جالب و متنوع نوستالژی کلیپ دانلود تفریحی عاشقانه آموزشی کوردی سرگرمی علمی
ایران به فینال رفت/ ایران ۷ - ۱ آذربایجان
دو شنبه 24 فروردين 1394 ساعت | بازدید : 242 | نویسنده : Amir Kalhur | ( نظرات )

 

دیدار هشتم/ پرویز هادی - ماگمادوف

هشتمین دیدار میان ایران و جمهوری آذربایجان در حالی آغاز می شود که با توجه به پیروزی قاطع کشتی گیران ایرانی و پیش افتادن 6 - 1 ایران که هیچ کارشناسی آن را پیش بینی نمی کرد، گویی برای کامل کردن کارنامه درخشان کشتی گیران ایرانی صورت می گیرد. پرویز هادی یک بار جمال الدین ماگمادوف را بارانداز می کند. همچنین از او چهار امتیاز پیاپی می گیرد. ماگمادوف دو امتیاز را جبران می کند. هادی دو امتیاز دیگر می گیرد و وقت نخست با نتیجه 8 - 2 پایان می یابد. در وقت دوم هم پرویز هادی جانانه 5 امتیاز دیگر می گیرد و نتیجه 13 - 2 نفر سوم رقابت های جهان را شکست می دهد. به این ترتیب ایران با نتیجه ای که کمتر کسی پیش بینی می کرد جمهوری آذربایجان را 7 - 1 بدرقه می کند.

 

دیدار هفتم/ رضا یزدانی - شریف شریف اف

دیدار هفتم میان ایران و جمهوری آذربایجان میان رضا یزدانی و شریف شریف اف در جریان است. دیدارهای محکم و قهرمانانه کشتی گیران ایرانی آن چنان جذاب و مقتدرانه است که کشتی گیران آذربایجانی غافلگیر شده اند. در این دیدار نخستین امتیاز را یزدانی گرفت. شریف شریف اف 2 امتیاز گرفت. نتیجه پس از چند ثانیه دو امتیاز دیگر هم برای شریف اف ثبت شد و وقت نخست پایان یافت. رضا یزدانی که از ناحیه کمر آسیب دیدگی دارد روی تشک باز می گردد. به نظر می رسد آسیب دیدگی او را کند کرده است. نتیجه 6 - 1 می شود. شریف اف که قهرمان المپیک و قهرمان جهان است، دو امتیاز دیگر هم با خاک کردن یزدانی می گیرد و نتیجه 8 - 1 می شود و به همین نتیجه بازی به سود حریف آذری تمام می شود. یزدانی که کاپیتان تیم کشتی آزاد ایران است، در کمال شایستگی اما به علت آسیب دیدگی مقهور می شود.

دیدار ششم / میثم مصطفی جوکار - گوتسیف

ششمین مسابقه از دیدارهای تیم ایران و ترکیه با مسابقه میثم مصطفی جوکار - گوتسیف آغاز شد. کشتی گیر ما با خیال آرام و با صلابت وارد تشک شد، چرا که تیم ایران با پیروزی مرتضی رضایی، به فینال راه یافته است.  دیدار فینال ساعت 5:15 صبح به وقت تهران بین ایران و آمریکا برگزار می شود. در حالی که نخستین امتیاز را گوتسیف آذری به دست آورد، در وقت دوم کشتی گیر ما توانست با بیرون راندن وی، ایران را به امتیاز نخست رساند. کشتی گیر دلاور ایران توانست با وجود برخی ناداوری ها دو امتیاز دیگر بگیرد و نتیجه را 3 - 1 کند. چهار امتیاز دیگر نیز برای دوبندی پوش ایران به دست آمد و نتیجه 7  - 1 شد. امتیاز کشتی گیر ما با مهارتی که به خرج داد 10 - 1 شد. در حالی که دو ثانیه به پایان وقت دوم مانده بود، میثم توانست دو امتیاز دیگر بگیرد و از لحاظ فنی هم توانست پیروز شود و نتیجه را 12 - 1 کرد. این پیروزی، ششمین پیروزی ایران را رقم زد.

پنجمین دیدار/ مرتضی رضایی قلعه - جبرئیل حسن اف

دیدار کشتی گیران دو تیم یعنی مرتضی رضایی و جبرئیل حسن اف آغاز شد. در حالی که کشتی گیر ایرانی دو بر صفر پیش بود، درلحظه ای که مرتضی رضایی، فرزند اسدالله رضایی، کشتی گیر قدیمی ایران، قصد اجرای فن داشت، کشتی گیر حریف دچار آسیب دیدگی شد و داور کشتی را قطع کرد. مسابقه با مداوای کشتی گیر آذری ادامه یافت. رضایی توانست امتیاز سوم را نیز از حسن اف دریافت کند. با این نتیجه وقت اول تمام شد و کشتی گیران به استراحت سی ثانیه رفتند. در وقت دوم هم مرتضی رضایی توانست چهار امتیاز ارزشمند دیگر کسب کند و 8 - 0 حریف را شکست دهد.

چهارمین دیدار/ حسن یزدانی - دیبیرگادجیف

این دیدار در وقت نخست با نتیجه 3 بر 3 میان کشتی گیر کشورمان حسن یزدانی برابر دیبیرگادجیف آذری به پایان رسید. در آغاز وقت دوم کشتی گیر آذری یک امتیاز گرفت، اما حسن یزدانی توانست دو امتیاز بگیرد و 5 - 4 جلو بیفتد. درادامه حسن یزدانی یک اخطار گرفت و یک امتیاز از دست داد. اما بلافاصله حریفش را از تشک بیرون برد و نتیجه 6 - 5 به سود حسن یزدانی شد. پس از آن یزدانی موفق شد داور را به اعطای یک اخطار به کشتی گیر آذری وادار کرد و نتیجه 7 - 5 شد. پس از آن بود که کشتی گیر آذری دو امتیاز می گیرد و اعتراض مربیان ایرانی هم نتیجه نداد و یک امتیاز جریمه برای کشتی گیر ایران در نظر گرفته شد. از این رو نتیجه 8 - 7 به سود آذری شد. اما درحالی که فقط 27 ثانیه به پایان کشتی مانده بود، حسن یزدانی توانست حریف را خاک کند و دو امتیاز بگیرد. این جا بود که آذری ها اعتراض کردند و اعتراضشان به جایی نرسید و در 5 ثانیه مانده بود به پایان مسابقه، یک امتیاز جریمه اعتراض نابجا هم برای کشتی گیر آذری در نظر گرفته شد و کشتی گیر کشورمان توانست 10 - 8 پیروز میدان شود.

سومین دیدار/ سید احمد محمدی - طغرل عسگرف

دراین دیدار که بسیار نزدیک بود، دلاورمرد کشتی ایران توانست قهرمان المپیک را با نتیجه 14 - 10 شکست دهد و سومین پیروزی را برای تیم ایران در برابر اذربایجان کسب کند.


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

ازوب مارضایت دارید؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 1690
بازدید کل : 86499
تعداد مطالب : 588
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 588
:: کل نظرات : 44

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 28

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 57
:: باردید دیروز : 34
:: بازدید هفته : 92
:: بازدید ماه : 1690
:: بازدید سال : 6185
:: بازدید کلی : 86499